Doar pentru marketeri care au copii:

Căutăm online marketer în echipa din Cluj care își dorește să contribuie la schimbarea unei noi generații de părinți

Salut,

Numele meu este Urania Cremene, autoarea programului All About Parenting, și dacă ești un online marketer pasionat, care vrea să contribuie la o nouă generație de părinți, care își crește copiii altfel și care este dornic să lucreze împreună cu alți 20 de oameni extraordinari care au făcut ca, de la niciun părinte care să urmeze un program de parenting în România, să fie acum aproape 5.000 de părinți mai conștienți, atunci acest video este pentru tine!

Iată despre CE urmează să îți vorbesc în continuare:

Ce tip de online marketer căutăm și cum vei contribui tu la schimbarea României sau poate chiar mai mult

Alături de cine vei lucra și de ce e fain să lucrezi la noi în echipă

Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung

De ce să NU aplici la noi

Iar, în final, dacă toate lucrurile îți sună bine, cum faci să aplici și care sunt următorii pași.

1. Ce tip de Online Marketer căutăm și cum vei contribui tu la schimbarea unei noi generații de părinți sau poate chiar mai mult

Căutăm un Online Marketer avansat, cu experiență, care să:

știe să folosească autorespondere complexe ca Active Campaign, InfusionSoft, Ontraport, Hubspot sau Kartra;

știe să creeze squeeze-page-uri și landing page-uri, care să aibă rate de conversie mari;

aibă experiență în crearea și comunicarea cu listele mari de abonați;

știe să folosească Google Analytics pentru a măsura conversiile pentru obiectivele importante;

aibă experiență în split teste și optimizare;

a condus echipa de online marketing, formată din copywriteri, videograf, experți PPC, developeri, designeri etc.;

fi folosit mult video pentru promovare, vânzare și comunicare de mesaje;

învețe constant de la experți în domeniu, cum ar fi Frank Kern, Jeff Walker, Clayton Makepeace sau Ryan Deyss.

Ce ne dorim de la tine este:

să creezi și să optimizezi funnel-uri de vânzare;

să oferi feedback către copywriteri, videografi, specialiști PPC și să coordonezi munca acestor colegi;

să cuantifici absolut tot ce faci;

să vii cu idei de noi funnel-uri, care să ajute părinții și, totodată, să îi facă să își dorească să ne devină clienți;

să susții training-uri de marketing pentru colegii tăi;

să vii cu noi unelte care să îmbunătățească munca echipei.

Responsabilitățile tale vor fi…

…să urmărești și să îmbunătățești constant următorii indicatori de performanță:

rata de conversie în diferiți pași ai funnel-ului;

numărul de clienți noi;

numărul de subscriberi la lista de abonați;

attrition rate-ul.

2. Alături de cine vei lucra și de ce e fain să lucrezi la noi în echipă

Poți lucra în biroul de la Cluj sau poți lucra de acasă, atâta timp cât respecți întâlnirea zilnică.

Liderul tău și persoana cu care vei lucra îndeaproape este Ștefan Irimia. Este expert în internet marketing și partenerul meu de business.
Acum 14 ani a creat revistele de benzi desenate Media Kinder, care s-au vândut în zeci de mii de exemplare, a ținut primele cursuri în Romania despre cum să faci business online și a ajutat la creșterea brandurilor celor mai renumiți traineri români.

Așa că, dacă îți place să faci lucrurile să se întâmple cu siguranță te vei înțelege bine cu Ștefan și cu toată echipa.

(echipa All About Parenting la întâlnirea trimestrială de la Cluj, Aprilie 2019)

Modalitatea în care noi facem lucrurile în echipa noastră…

…este de a ne întâlni cu toții la fiecare 3 luni să celebrăm reușitele din ultima perioadă, să analizăm ce s-a întâmplat în ultimele 90 de zile și să ne stabilim obiectivele pentru următorul trimestru, pentru a putea să ajungem la și mai mulți părinți și să ajutăm și mai mulți copii.
Apoi, fiecare echipă, inclusiv a ta, susține o întâlnire zilnică în fiecare dimineață pentru a-și stabili prioritățile și pentru a se asigura că lucrurile merg în direcția aleasă.

Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipă. În rest, fiecare se organizează cum dorește, atâta timp cât se ating rezultatele. Nu vei avea parte de ședințe idioate la 9 seara, nu o să te sune nimeni în concediu să îți ceară să lucrezi în timp ce tu vrei să te relaxezi cu familia și nu ai șefi, ci ai colegi și parteneri. Cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat.

Dar nu vrem să pierdem timpul tău și timpul nostru, ci vrem să ne asigurăm că înțelegi foarte bine ce tip de om căutăm.

Căutăm un online marketer avansat.

3. Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung

Povestea Parentingului, pentru mine, a început acum 10 ani, o dată cu prima certificare internațională ca Expert în Parenting.

În acel moment nu exista ideea de expert în Parenting în România. Domeniul acesta era la vremea respectivă un pionierat, multă lume considerând că nu are nevoie să învețe cum să își crească mai bine copiii. Încă mai avem de lucrat la această percepție…

Atunci nu aveam niciun abonat, nu exista pagină de Facebook și nu aveam un produs.

Tot ce aveam era un enorm bagaj de cunoștințe, despre care știam că poate să ajute. Din 1998, de când sunt trainer, și până la acel moment, ținusem traininguri de leadership pentru middle și top managerii din marile corporații din România, precum și din alte țări din Europa, lucrând în ultimii ani pentru una dintre cele mai mari companii de training și consultanță din lume.

Am observat că unii oameni aveau ceva care îi ajută să reușească, iar alții NU și am început să mă întreb ce anume face diferența. Apoi, mi-am dat seama că aceleași lucruri pe care le caută o corporație de la un manager de top, le dorește și un părinte pentru copilul său. Și anume, stima de sine, capacitatea de a lua decizii pe propriile sale picioare, puterea de a-și rezolva singur problemele sau abilitatea de a-și comunica emoțiile. Asta pentru a enumera doar câteva dintre ele…

În acest fel am făcut trecerea din zona leadership-ului în afaceri, în cea a Parentingului.

La început, am oferit seminarii pentru 10-12 persoane, învățându-i cum să își rezolve problemele de zi cu zi și cum să crească un copil independent. Workshop-urile durau 2 zile, totdeauna în week-end.

Apoi, mi-am dat seama că atât nu este suficient și că nu voi putea ajunge la toți părinții din România. Ceea ce eu voiam, era să provoc o schimbare de mentalitate la nivel de țară! În plus, cele 2 zile de curs erau oricum insuficiente…

Acest fapt ne-a determinat să creăm un produs. Astfel, am înregistrat un mega program online pe durata a 9 luni, pe principiul – așa cum natura a hotărât 9 luni necesare pentru a aduce un copil pe lume, de bun simț ar fi tot atâta timp să înveți cum să îl crești o viață.

Este un program complex, cu aproximativ 30 de videouri scurte pentru fiecare lună, iar dacă un părinte petrece aproximativ 15 minute pe zi în acest program, e ca și cum un vapor și-ar schimba zilnic direcția cu un grad în mijlocul oceanului Atlantic.

Nu ar simți nimeni, nici nu s-ar vedea… dar la final, diferența va fi la fel de mare ca între Sahara și Lisabona.

Am decis atunci să folosim online marketing-ul ca tool de promovare a acestui produs, pentru a ajunge la cât mai mulți părinți.

Fast-forward 4 ani…

Am ajuns de la a fi singură “pe plantație”, la a lucra cu peste 30 de oameni absolut minunați.

Am întâlnit direct, în ultimii 5 ani, peste 50.000 de părinți la seminariile pe care le-am oferit gratuit în aproape toate județele din țară.

Avem peste 150.000 de români care ne citesc săptămânal e-mail-urile sau ne urmăresc pe Facebook și încă peste 10.000 de părinți care au parcurs programul online All About Parenting pentru a-și crește diferit copiii.

Dar asta nu este de ajuns…

Vrem ca în 10 ani, 270.000 de români să vizualizeze cel puțin un program de parenting, fiindcă, dacă reușim acest lucru, țara noastră și a copiilor noștri va arată altfel!

Vrem ca următoarea generație de adulți să fie crescută cu stimă de sine și nu cu rușine.
Copiii vin pe lume ca un mare dar, iar noi avem responsabilitatea să îi creștem echilibrați. De aceea, ne-am dori să schimbăm mentalitatea conform căreia nu ai de ce să înveți să devii un părinte mai bun. În România, un procent foarte mare de copii încă sunt bătuți acasă. Încă mulți copii au stima de sine foarte scăzută. Încă nu suntem suficient de responsabili nici față de noi înșine, nici față de alții.

Așadar, vrem să facem ca în România (și nu numai), părinților să li se pară la fel de firesc să învețe despre relaţia dintre părinţi şi copii (parenting) cum li se pare firesc să facă școala de șoferi, înainte de a se urca la volanul unei mașini.

Această învățare a început, pentru mine, înainte de a veni pe lume fiul meu, Amos. Dar acum nu mai este despre mine, ci este despre o metodologie, acest „know how” pe care l-am creat (și pe care îl creez în continuare) și despre cum ajunge el să ajute cât mai multe familii.

A devenit despre copilul tău, despre copiii tuturor părinților din România și nu numai.

De asta avem noi nevoie de tine. 🙂

4. Deci, NU aplica dacă…

nu știi să folosești un autoresponder; noi folosim Active Campaign si Kartra, dar e în regulă dacă știi să folosești Ontraport, InfusionSoft sau HubSpot; nu e suficient doar MailChimp sau Aweber;

nu ai creat niciodată squeeze-page-uri și landing page-uri;

nu știi să adaugi obiective în Google Analytics;

nu știi ce este A/B testing și nu ai rulat niciodată un split test;

nu știi ce reprezintă o rată de conversie, call-to-action, headline, diferența între features and benefits, nu știi ce sunt tranzițiile, funnel-ul și… nu aplica dacă nu ai auzit de niciunul dintre Frank Kern, Jeff Walker, Clayton Makepeace sau Ryan Deyss;

nu știi sa faci un webinar care convertește;

nu ai condus niciodată o echipă până acum;

Iar acum, dacă încă ești cu mine…

… și dacă bifezi toate lucrurile de care am vorbit anterior și dacă vrei să contribui la o nouă generație de părinți care își crește copiii altfel, uite ce ai de făcut pentru a aplica pentru acest job:

1) Dă click pe link-ul de mai jos și completează formularul de acolo;

2) Dacă toate lucrurile sunt ok, trecem la următorul pas, unde vom avea întrebări mai detaliate;

3) Dacă și acolo suntem ok, atunci trecem la pasul următor – să ne cunoaștem;

4) Mai apoi, dacă totul e în regulă, cu siguranță vom găsi o soluție de remunerație care să ne pună pe aceeași pagină si să putem lucra împreună;

Așadar, dacă bifezi toate punctele enumerate anterior, te invit să aplici pentru că abia aștept să te cunosc!

© 2019 Bloomanity. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii