Căutăm o Specialistă Facebook Ads & Social Media care știe să scrie texte care opresc privirea și mai ales degetul mare
Salut,
Numele meu este Urania Cremene, autoarea programului All About Parenting, și dacă ești o Specialistă Facebook Ads & Social Media, care vrea să contribuie la o nouă generație de părinți, care își cresc copiii altfel și care este dornică să lucreze alături de alți 30 de oameni extraordinari care au făcut ca, de la niciun părinte care să urmeze un program de parenting în România, să fie acum peste 17.000 de părinți mai conștienți, atunci acest mesaj este pentru tine!
Iată despre CE urmează să îți vorbesc în continuare:
Ce tip de Specialistă Facebook Ads & Social Media căutăm și cum vei contribui la schimbarea unei noi generații de părinți și poate chiar mai mult
Alături de cine vei lucra și de ce e fain să lucrezi la noi în echipă
Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung
De ce să NU aplici la noi
1. Ce tip de Specialistă Facebook Ads & Social Media căutăm și cum vei contribui la schimbarea unei noi generații de părinți și poate chiar mai mult.
Căutăm o Specialistă Facebook Ads & Social Media care știe cum să creeze si să execute o strategie de succes pentru un brand in Social Media. O persoana care…
a mai făcut Facebook Ads cu bugete de minim 2k euro pe lună si campanii Google Ads cu bugete de minim 500 euro pe luna si poate dovedi asta
știe orele la care e cel mai bine sa posteze pe Facebook, care sunt algoritmii și cum trebuie să facă ca postarea ei sa ajungă la cat mai mulți oameni
folosește inteligent remarketingul pentru a scădea costurile și a crește impactul
știe ce metrici să urmărească pentru succesul în social media
s-a folosit de liste externe de email pentru a crea audiențe custom și audiențe de lookalike cu diferite grade de asemănare
a creat înainte postări care opresc privirea și care au generat sute de like-uri, zeci de comentarii sau zeci de share-uri
știe ce înseamnă sa polarizeze și este ok sa primească și comentarii negative
a mai făcut reclame video pe Facebook cu rezultate remarcabile și poate dovedi asta
a publicat înainte video-uri pe YouTube și a folosit mult video pentru comunicarea de mesaje
știe sa facă din același text un infografic, un slide share și un video și intervine proactiv pe textele sau designul din landing page-uri pentru a crește conversiile
știe sa taie un video, să îi schimbe headline-ul sau să lipească o subtitrare fără să aștepte după editor atunci când este urgent
poate lucra singură mult timp, își setează singură obiective ambițioase și apoi face tot posibilul să se autodepașească
a mai lucrat cu quiz-uri Typeform sau alte instrumente pentru quiz-uri
și, nu în ultimul rand este părinte pentru că, din experienta noastră, e foarte greu să scrii pentru părinți fără să fi simțit vreodata acele sentimente și, mai ales pentru că părinții pe care îi targetează prin reclame nu sunt „doar o audiență” ci sunt în primul rând oameni, care sunt pe cale să își schimbe relația cu copiii lor, datorită unei reclame bine făcute.
Ce ne dorim de la tine este ca prin munca ta să inspiri schimbarea atitudinii părinților pentru a-i face mai fericiți pe copii. Este dorinta noastră și trebuie să fie și ambiția ta.
Responsabilitățile tale vor fi…
să postezi cel puțin de 2-3 ori pe zi content interesant pe Facebook, Instagram si YouTube si sa vii cu idei care ne pot ajuta sa avem o relație mai bună cu fanii noștri
să setezi campanii în Ads Manager și Google Ads în funcție de obiectivele agreate
să monitorizezi și să ajustezi audiențele și bugetele campaniilor existente ca să atingi acele obiective
să urmărești și să îmbunătățești constant sursele principale de trafic și cei mai importanți KPI pentru identificarea trendurilor
să creezi și să urmărești strategia de social media consecvent
să urmărești modificările aduse de către Facebook și Google în ceea ce privește restricțiile și recomandările pentru a nu avea campanii blocate din aceste motive
să scrii texte care opresc privirea și mai ales degetul mare
să preiei postările organice cu cel mai mare succes și să le transformi în mai multe variante de reclamă
să determini oamenii la o conversație si sa răspunzi la unele comentarii (alături de alți colegi din echipă)
să compui imagini vizuale în Canva, Photoshop sau alt program de editare foto care să creeze engagement și să aibă un CTR ridicat
să lucrezi cu editori video pentru a produce reclame video de impact sau să faci chiar tu editări minimale (pus subtitrare direct în video, cut-paste etc)
să găsești noi tool-uri online care să-ți facă munca mai eficienta și ușoară
2. Alături de cine vei lucra și de ce e fain să lucrezi la noi în echipă
Liderul tău și persoana cu care vei lucra îndeaproape este colega mea, Ioana Ardelean. Ioana a venit la noi în echipa acum 5 ani, din IBM, și alături de ea am filmat o mare parte din programul All About Parenting și alte programe mai mici.
În prezent locuiește în Germania, împreună cu soțul ei, dar a rămas în echipă pentru că rezonează profund cu misiunea All About Parenting. Ioana este responsabilă de tot ce ține de Branding și Comunicare în echipa noastră și este o persoană creativă, cu simțul umorului și cu care poți să vorbești deschis despre orice.
Așa că, dacă îți faci treaba într-un mod conștiincios, cu siguranță te vei înțelege bine cu Ioana și cu toată echipa.
(echipa All About Parenting la întâlnirea trimestrială de la Cluj, Aprilie 2019)
Modalitatea în care noi facem lucrurile în echipa noastră…
Vei avea ocazia să lucrezi de acasă (de oriunde ai fi, practic), atât timp cât respecți întâlnirea zilnică.
La fiecare 3 luni, ne întâlnim cu toții să celebrăm reușitele din ultima perioadă, să analizăm ce s-a întâmplat în ultimele 90 de zile și să ne stabilim obiectivele pentru următorul trimestru, pentru a putea să ajungem la și mai mulți părinți și să ajutăm și mai mulți copii.
Apoi, fiecare echipă, inclusiv a ta, susține o întâlnire zilnică în fiecare dimineață pentru a-și stabili prioritățile și pentru a se asigura că lucrurile merg în direcția aleasă.
Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipă. În rest, fiecare se organizează cum dorește, atât timp cât se ating rezultatele. Nu vei avea parte de ședințe idioate la 9 seara, nu o să te sune nimeni în concediu să-ți ceară să lucrezi în timp ce tu vrei să te relaxezi cu familia și nu ai șefi, ci ai colegi și parteneri. Cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat.
3. Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung
Povestea Parentingului, pentru mine, a început acum 10 ani, odată cu prima certificare internațională ca Expert în Parenting.
În acel moment nu exista ideea de expert în Parenting în România. Domeniul acesta era, la vremea respectivă, un pionierat, multă lume considerând că nu are nevoie să învețe cum să își crească mai bine copiii. Încă mai avem de lucrat la această percepție…
Am început fără niciun site, nu exista pagină de Facebook și nu aveam niciun produs. Tot ce aveam era un enorm bagaj de cunoștințe, despre care știam că poate să ajute.
În acest fel am făcut trecerea din zona leadership-ului în afaceri la cea a parentingului.
Începând cu același an în care s-a născut fiul meu, 2010, am oferit seminarii pentru 10-12 persoane, învățându-i pe părinți cum să își rezolve problemele de zi cu zi şi cum să crească un copil independent. Workshop-urile durau două zile, întotdeauna în week-end. Îmi aduc aminte că la primul workshop pe care l-am susținut încă alăptam (în pauze).
Destul de repede am realizat că aceasta este misiunea mea și că parentingul va deveni mai mult decât o profesie, va deveni vocație. Într-un timp scurt, misiunea mea s-a conturat: să ajung la cât mai mulți părinți din România și să-i ajut, prin informații valoroase și eficiente, să aibă o relație echilibrată cu copiii lor, să-i crească conștient, în așa fel încât lumea lor de mâine să fie mai bună decât este a noastră astăzi.
Mi-am dat seama relativ repede că nu am cum să-mi îndeplinesc această misiune cu ajutorul cursurilor de weekend, că nu este suficient și că nu voi putea ajunge la toți părinții din România. Ceea ce eu voiam era să provoc o schimbare de mentalitate la nivel de țară! În plus, cele două zile de curs erau oricum insuficiente…
Mi-am pus întrebarea cum pot face să ajungă toată informația pe care eu le-o ofer părinților – mai mult, toată informația pe care eu o am, fără ca întâlnirea fizică cu mine să fie necesară? Cum pot transmite tot ceea ce știu simultan, unor sute de părinți, fiind totuși alături de ei și ajutându-i?
Așa s-a născut prima metodologie de parenting creată în România și primul program de parenting online cu durata de 10 luni, pe principiul că, așa cum sunt necesare 9 luni pentru a aduce un copil pe lume, ar fi de bun simț să înveți cel puțin tot atât timp cum să îl crești o viață.
Programul se numește All About Parenting și are aproximativ 30 de video-uri scurte pentru fiecare lună. Dacă un părinte petrece aproximativ 15 minute pe zi în acest program, e ca și cum un vapor și-ar schimba zilnic direcția cu un grad în mijlocul oceanului Atlantic.
Nu ar simți nimeni, nici nu s-ar vedea… dar la final, diferența va fi la fel de mare ca între Sahara și Lisabona.
Fast-forward 4 ani…
Am ajuns de la a fi singură „pe plantație” la a lucra cu peste 30 de oameni absolut minunați.
Am întâlnit direct, în ultimii 5 ani, aproape 50.000 de părinți la seminariile pe care le-am oferit gratuit în aproape toate județele din țară.
Avem peste 200.000 de părinți români care ne citesc săptămânal e-mail-urile sau ne urmăresc pe Facebook și încă peste 10.000 de părinți care au parcurs programul online All About Parenting pentru a-și crește diferit copiii.
Dar asta nu este de ajuns…
Vrem ca în 10 ani, 270.000 de români să vadă cel puțin un program de parenting, fiindcă, dacă reușim acest lucru,țara noastră și a copiilor noștri va arăta altfel!
Vrem ca următoarea generație de adulți să fie crescută cu stimă de sine și nu cu rușine.
Copiii vin pe lume ca un mare dar, iar noi avem responsabilitatea să îi creștem echilibrați. De aceea, ne-am dori să schimbăm mentalitatea conform căreia nu ai de ce să înveți să devii un părinte mai bun. În România, un procent foarte mare de copii încă sunt bătuți acasă. Încă mulți copii au stima de sine foarte scăzută. Încă nu suntem suficient de responsabili nici față de noi înșine, nici față de alții.
Așadar, vrem să facem ca în România (și nu numai), părinților să li se pară la fel de firesc să învețe despre relaţia dintre părinţi şi copii (parenting) cum li se pare firesc să facă școala de șoferi, înainte de a se urca la volanul unei mașini.
Această învățare a început pentru mine înainte de a veni pe lume fiul meu, Amos. Dar acum nu mai este despre mine, ci este despre o metodologie, acest „know how” pe care l-am creat (și pe care îl creez în continuare) și despre cum ajunge el să ajute cât mai multe familii.
A devenit despre copilul tău, despre copiii tuturor părinților din România și nu numai.
De asta avem noi nevoie de tine. Să scrii reclame și să faci altfel de campanii care vor schimba atitudinea a câteva mii de părinți și vor face copiii mai fericiți în fiecare luna.
…
Dar nu vrem să pierdem timpul tău și timpul nostru, ci vrem să ne asigurăm că înțelegi foarte bine ce tip de om căutăm.
Căutăm o Specialistă Facebook Ads & Social Media cu experiență…
4. Deci, NU aplica dacă…
nu ai mai gestionat campanii pe Facebook cu bugete de cel puțin 2k euro pe lună și campanii Google Ads cu bugete de minim 500 euro pe lună și nu poți dovedi asta
nu cunoști bine Google Analytics
nu ai obținut CTR-uri mai mari de 1% (și 2% pentru remarketing)
nu știi ce metrici să urmărești pentru succesul în social media
nu știi care sunt orele la care e cel mai bine să postezi pe Facebook, care sunt algoritmii Facebook și ce trebuie sa faci ca postarea ta să ajungă la cât mai mulți oameni
nu ai creat niciodată o postare care a avut sute de like-uri, zeci de comentarii sau zeci de share-uri
nu știi ce inseamnă să polarizezi și nu ești ok să primești și comentarii negative
nu ai mai făcut reclame video pe Facebook cu rezultate remarcabile pe care le poți dovedi
nu ai postat niciodată un video pe YouTube și nu ai folosit înainte videouri pentru comunicarea de mesaje
nu știi să faci din același text un infografic, un slide share, un video sau dacă nu ai mai făcut reclame video
nu știi să-ți creezi singură vizualuri în Canva, Photoshop sau alt program de editare foto
modalitatea ta de a capta atenția este să pui trei semne de exclamare și folosești cuvinte ca “șocant” “extraordinar” și “tulburător”
nu te poți manageria singură mult timp, având rolul și obiectivele bine definite
nu iubești pur și simplu acest domeniu și nu te trezești cu idei de campanii dimineața, încă înainte să îți bei cafeaua
și nu în ultimul rând, nu aplica dacă nu ești părinte.
Iar acum, dacă încă ești cu mine…
… și dacă bifezi toate lucrurile de care am vorbit anterior și dacă vrei să contribui la o nouă generație de părinți care își cresc copiii altfel, uite ce ai de făcut pentru a aplica la acest rol:
1) Dă click pe link-ul de mai jos și completează formularul de acolo;
2) Dacă toate lucrurile sunt ok, trecem la următorul pas, unde vom avea întrebări mai detaliate;
3) Dacă și acolo suntem ok, atunci trecem la pasul următor – să ne cunoaștem;
4) Dacă totul e în regulă, cu siguranță vom găsi o soluție de remunerație care să ne pună pe aceeași pagină și să putem lucra împreună;
Așadar, dacă bifezi toate punctele enumerate anterior, te invit să aplici pentru că abia aștept să te cunosc!
P.S. “Se oferă recompensă!” 🙂
Dacă ajungem să lucrăm cu persoana recomandată de tine, tu vei primi 2500 de lei.
Am plăti oricum o sumă de bani unei agenții de recrutare - de aceea cred că e mai bine ca această sumă să meargă către cineva din comunitatea părinților care mă urmăresc.
Până acum, am plătit cu drag mai mult de 15 persoane care ne-au recomandat colegi extraordinari.
© Copyright 2023 All About Parenting