Căutăm un Specialist PPC care să facă altfel de reclame, care vor schimba atitudinea a câteva mii de părinți și vor face copiii mai fericiți în fiecare lună
Salut,
Numele meu este Urania Cremene, autoarea programului All About Parenting, și dacă ești un Specialist PPC, care vrea să contribuie la o nouă generație de părinți, care își cresc copiii altfel și care este dornic să lucreze alături de alți 30 de oameni extraordinari care au făcut ca, de la niciun părinte care să urmeze un program de parenting în România, să fie acum peste 10.000 de părinți mai conștienți, atunci acest mesaj este pentru tine!
Iată despre CE urmează să îți vorbesc în continuare:
Ce tip de Specialist PPC căutăm și cum vei contribui la schimbarea unei noi generații de părinți și poate chiar mai mult
Alături de cine vei lucra și de ce e fain să lucrezi la noi în echipă
Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung
De ce să NU aplici la noi
Iar, în final, dacă toate lucrurile îți sună bine, cum faci să aplici și care sunt următorii pași.
1. Ce tip de Specialist PPC căutăm și cum vei contribui la schimbarea unei noi generații de părinți și poate chiar mai mult.
Căutăm un Specialist PPC care să iubească pur și simplu acest domeniu și să se trezească dimineața cu idei de campanii, încă înainte să fi deschis bine ochii și să fi băut prima cafea. O persoana care…
A mai făcut Facebook Ads cu bugete de minim 5k euro pe lună;
A mai făcut campanii Google Ads cu bugete de minim 1.5k euro pe lună;
A mai făcut reclame video pe Facebook cu rezultate remarcabile și poate dovedi asta;
Care știe sa taie un video, să îi schimbe headline-ul sau să lipească o subtitrare fără să aștepte după editor atunci când este urgent;
Care știe să scrie texte care opresc privirea și mai ales degetul mare;
Care își setează singur obiective ambițioase și apoi face tot posibilul să se auto-depășească;
Care folosește inteligent remarketingul pentru a scădea costurile și a crește impactul;
Care știe să seteze mai multe adsets cu audiențe diferite pe aceeași postare de reclamă pentru a genera engagement în același loc;
Care s-a folosit de liste externe de email pentru a crea audiențe custom și audiențe de lookalike cu diferite grade de asemănare;
Care intervine proactiv pe textele sau designul din landing page-uri pentru a crește conversiile;
A mai lucrat cu quiz-uri Typeform sau alte instrumente pentru quiz-uri;
Și nu în ultimul rând, care este mamă sau tată și părinții pe care îi targetează prin reclame nu sunt „doar o audiență” ci sunt în primul rând oameni, care sunt pe cale să își schimbe relația cu copiii lor, datorită unei reclame bine făcute.
Ce ne dorim de la tine este să faci lucrurile să se întâmple – poate, aparent, lucruri minore ca scrierea unui text sau optimizarea unei audiențe, dar fără de care nu se poate și care atunci când nu sunt făcute, țin pe loc proiecte foarte mari.
Responsabilitățile vor fi…
să scrii texte care opresc privirea și mai ales degetul mare;
să preiei postările organice cu cel mai mare succes și să le transformi în mai multe variante de reclamă;
să compui imagini vizuale în Canva, Photoshop sau alt program de editare foto să creeze engagement și să aibă un CTR ridicat;
să lucrezi cu editori video pentru a produce reclame video de impact sau să faci chiar tu editări minimale (pus subtitrare direct în video, cut-paste etc);
să setezi campanii în Ads Manager și Google Ads în funcție de obiectivele agreate;
să monitorizezi și să ajustezi audiențele și bugetele campaniilor existente ca să atingi obiectivele agreate;
să urmărești sursele principale de trafic și cei mai importanți KPI pentru identificarea trendurilor;
să urmărești modificările aduse de către Facebook și Google în ceea ce privește restricțiile și recomandările pentru a nu avea campanii blocate din aceste motive;
să găsești noi tool-uri online care să-ți facă munca mai eficienta și ușoară.
2. Alături de cine vei lucra și de ce e fain să lucrezi la noi în echipă
Poți lucra în biroul de la Cluj sau poți lucra de acasă, atâta timp cât respecți întâlnirea zilnică.
Liderul tău și persoana cu care vei lucra îndeaproape este Ștefan Irimia. Este expert în internet marketing și partenerul meu de business.
Acum 14 ani a creat revistele de benzi desenate Media Kinder, care s-au vandut în zeci de mii de exemplare, a tinut primele cursuri în România despre cum să faci business online și a ajutat la creșterea brandurilor celor mai renumiți traineri români.
Așa că, dacă îți place să faci lucrurile să se întâmple, cu siguranță te vei înțelege bine cu Ștefan și cu toată echipa.
(echipa All About Parenting la întâlnirea trimestrială de la Cluj, Aprilie 2019)
Modalitatea în care noi facem lucrurile în echipa noastră…
…este de a ne întâlni cu toții la fiecare 3 luni să celebrăm reușitele din ultima perioadă, să analizăm ce s-a întâmplat în ultimele 90 de zile și să ne stabilim obiectivele pentru următorul trimestru, pentru a putea să ajungem la și mai mulți părinți și să ajutăm și mai mulți copii.
Apoi, fiecare echipă, inclusiv a ta, susține o întâlnire zilnică în fiecare dimineață pentru a-și stabili prioritățile și pentru a se asigura că lucrurile merg în direcția aleasă.
Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipă. În rest, fiecare se organizează cum dorește, atâta timp cât se ating rezultatele. Nu vei avea parte de ședințe idioate la 9 seara, nu o să te sune nimeni în concediu să îți ceară să lucrezi în timp ce tu vrei să te relaxezi cu familia și nu ai șefi, ci ai colegi și parteneri. Cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat.
3. Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung
Povestea Parentingului, pentru mine, a început acum 10 ani, o dată cu prima certificare internațională ca Expert în Parenting.
În acel moment nu exista ideea de expert în Parenting în România. Domeniul acesta era, la vremea respectivă, un pionierat, multă lume considerând că nu are nevoie să învețe cum să își crească mai bine copiii. Încă mai avem de lucrat la această percepție…
Am început fără niciun site, nu exista pagină de Facebook și nu aveam niciun produs. Tot ce aveam era un enorm bagaj de cunoștințe, despre care știam că poate să ajute.
În acest fel am făcut trecerea din zona leadership-ului în afaceri la cea a parentingului.
Începând cu același an în care s-a născut fiul meu, 2010, am oferit seminarii pentru 10-12 persoane, învățându-i pe părinți cum să își rezolve problemele de zi cu zi şi cum să crească un copil independent. Workshop-urile durau două zile, întotdeauna în week-end. Îmi aduc aminte că la primul workshop pe care l-am susținut încă alăptam (în pauze).
Destul de repede am realizat că aceasta este misiunea mea și că parentingul va deveni mai mult decât o profesie, va deveni vocație. Într-un timp scurt, misiunea mea s-a conturat: să ajung la cât mai mulți părinți din România și să-i ajut, prin informații valoroase și eficiente, să aibă o relație echilibrată cu copiii lor, să-i crească conștient, în așa fel încât lumea lor de mâine să fie mai bună decât este a noastră astăzi.
Mi-am dat seama relativ repede că nu am cum să-mi îndeplinesc această misiune cu ajutorul cursurilor de weekend, că nu este suficient și că nu voi putea ajunge la toți părinții din România. Ceea ce eu voiam era să provoc o schimbare de mentalitate la nivel de țară! În plus, cele două zile de curs erau oricum insuficiente…
Mi-am pus întrebarea cum pot face să ajungă toată informația pe care eu le-o ofer părinților – mai mult, toată informația pe care eu o am, fără ca întâlnirea fizică cu mine să fie necesară? Cum pot transmite tot ceea ce știu simultan, unor sute de părinți, fiind totuși alături de ei și ajutându-i?
Așa s-a născut prima metodologie de parenting creată în România și primul program de parenting online cu durata de 9 luni, pe principiul că, așa cum sunt necesare 9 luni pentru a aduce un copil pe lume, ar fi de bun simț să înveți tot atâta timp cum să îl crești o viață.
Programul se numește All About Parenting și are aproximativ 30 de video-uri scurte pentru fiecare lună. Dacă un părinte petrece aproximativ 15 minute pe zi în acest program, e ca și cum un vapor și-ar schimba zilnic direcția cu un grad în mijlocul oceanului Atlantic.
Nu ar simți nimeni, nici nu s-ar vedea… dar la final, diferența va fi la fel de mare ca între Sahara și Lisabona.
Fast-forward 4 ani…
Am ajuns de la a fi singură „pe plantație” la a lucra cu peste 30 de oameni absolut minunați.
Am întâlnit direct, în ultimii 5 ani, aproape 50.000 de părinți la seminariile pe care le-am oferit gratuit în aproape toate județele din țară.
Avem peste 200.000 de părinți români care ne citesc săptămânal e-mail-urile sau ne urmăresc pe Facebook și încă peste 10.000 de părinți care au parcurs programul online All About Parenting pentru a-și crește diferit copiii.
Dar asta nu este de ajuns…
Vrem ca în 10 ani, 270.000 de români să vadă cel puțin un program de parenting, fiindcă, dacă reușim acest lucru,țara noastră și a copiilor noștri va arăta altfel!
Vrem ca următoarea generație de adulți să fie crescută cu stimă de sine și nu cu rușine.
Copiii vin pe lume ca un mare dar, iar noi avem responsabilitatea să îi creștem echilibrați. De aceea, ne-am dori să schimbăm mentalitatea conform căreia nu ai de ce să înveți să devii un părinte mai bun. În România, un procent foarte mare de copii încă sunt bătuți acasă. Încă mulți copii au stima de sine foarte scăzută. Încă nu suntem suficient de responsabili nici față de noi înșine, nici față de alții.
Așadar, vrem să facem ca în România (și nu numai), părinților să li se pară la fel de firesc să învețe despre relaţia dintre părinţi şi copii (parenting) cum li se pare firesc să facă școala de șoferi, înainte de a se urca la volanul unei mașini.
Această învățare a început pentru mine înainte de a veni pe lume fiul meu, Amos. Dar acum nu mai este despre mine, ci este despre o metodologie, acest „know how” pe care l-am creat (și pe care îl creez în continuare) și despre cum ajunge el să ajute cât mai multe familii.
A devenit despre copilul tău, despre copiii tuturor părinților din România și nu numai.
De asta avem noi nevoie de tine. Să scrii reclame și să faci altfel de campanii care vor schimba atitudinea a câteva mii de părinți și vor face copiii mai fericiți în fiecare luna.
…
Dar nu vrem să pierdem timpul tău și timpul nostru, ci vrem să ne asigurăm că înțelegi foarte bine ce tip de om căutăm.
Căutăm un Specialist PPC cu experiența…
4. Deci, NU aplica dacă…
Nu ai mai gestionat campanii pe Facebook cu bugete de cel puțin 5k euro pe lună;
Nu ai mai gestionat campanii Google Ads cu bugete de minim 1.5k euro pe lună;
Nu ai obținut CTR-uri mai mari de 1% (și 2% pentru remarketing);
Nu ai obținut CTR-uri mai mari de …
Nu iubești pur și simplu acest domeniu și nu te trezești cu idei de campanii dimineața, încă înainte să îți bei cafeaua;
Nu ai scris texte care opresc privirea și mai ales degetul mare;
Nu știi să-ți creezi singur vizualuri în Canva, Photoshop sau alt program de editare foto;
Nu ai mai făcut reclame video;
Nu cunoști bine Google Analytics
și, nu în ultimul rând, nu aplica dacă nu te poți manageria singur mult timp, având rolul și obiectivele bine definite.
Iar acum, dacă încă ești cu mine…
… și dacă bifezi toate lucrurile de care am vorbit anterior și dacă vrei să contribui la o nouă generație de părinți care își cresc copiii altfel, uite ce ai de făcut pentru a aplica la acest job:
1) Dă click pe link-ul de mai jos și completează formularul de acolo;
2) Dacă toate lucrurile sunt ok, trecem la următorul pas, unde vom avea întrebări mai detaliate;
3) Dacă și acolo suntem ok, atunci trecem la pasul următor – să ne cunoaștem;
4) Dacă totul e în regulă, cu siguranță vom găsi o soluție de remunerație care să ne pună pe aceeași pagină și să putem lucra împreună;
Așadar, dacă bifezi toate punctele enumerate anterior, te invit să aplici pentru că abia aștept să te cunosc!
P.S. Se oferă recompensă! :))
Recomandă o persoană pe care o consideri potrivită pentru acest rol, iar noi îți răsplătim ajutorul. Dacă angajăm această persoană, tu vei primi un comision de 2000 de lei.
Fără glumă...
Am plăti oricum o sumă de bani unei agenții de recrutare - de aceea cred că e mai bine ca această sumă să meargă către cineva din comunitatea părinților care ne urmăresc.
Până acum am plătit cu drag de 10 ori câte 2000 de lei și sper să se întâmple cât mai curând.