Căutăm un Copywriter avansat care să schimbe viețile a sute de copii români in fiecare săptămână

Salut,

Numele meu este Urania Cremene, autoarea programului All About Parenting, și dacă ești un copywriter pasionat de landing page-uri, squeeze page-uri, headlines și subiecte de email care au deschidere mai mare de 50%, care vrea să contribuie la o nouă generație de părinți, care își cresc copiii altfel și care este dornic să lucreze împreună cu alți 30 de oameni extraordinari care au făcut ca, de la niciun părinte care să urmeze un program de parenting în România, să fie acum peste 10.000 de părinți mai conștienți, atunci acest mesaj este pentru tine!

Iată despre CE urmează să îți vorbesc în continuare:

Ce tip de copywriter căutăm și cum vei contribui la schimbarea României și poate chiar mai mult

Alături de cine vei lucra și de ce e fain să lucrezi la noi în echipă

Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung

De ce să NU aplici la noi

Iar, în final, dacă toate lucrurile îți sună bine, cum faci să aplici și care sunt următorii pași.

1. Ce tip de Copywriter căutăm și cum vei contribui la schimbarea unei noi generații de părinți și poate chiar mai mult

Căutăm un Copywriter avansat care:

știe să folosească metafore și comparații ca să facă oamenii să înțeleagă ușor concepte complexe;

știe să facă diferența între ‘features’ și ‘benefits’;

știe cine sunt Ogilvy, Bencivenga, Hopkins, Frank Kern și Dan Kennedy;

a scris landing page-uri de vânzare, scripturi de videouri, campanii de email sau squeeze page-uri.

Permite-mi să repet asta: căutăm un copywriter care are deja experiență solidă în online, ai lucrat cu landing page-uri, scripturi de video, campanii de email și așa mai departe.

are o structură clară pentru ce trebuie să conțină un landing page, un video de vânzare sau un squeeze page;

are grijă ca în procesul său de copywriting pentru un landing page să rezolve obiecțiile înainte de a încheia mesajul;

știe să facă un wireframe pentru a explica designer-ului ce imagini și unde trebuie puse;

știe să creeze avatarul unui cititor și știe să scrie conversațional către acel avatar;

știe să se exprime în scris cu propoziții, în loc de fraze lungi;

cunoaște foarte bine gramatica limbii române și are un vocabular bogat;

știe să facă research sau să ia interviuri experților pentru a înțelege conceptele despre care trebuie să le vorbească altora.

Și, nu în ultimul rând, e vital să fii părinte.

Credem că este greu să scrii pentru părinți fără să fi fost vreodată încercat de emoțiile și sentimentele specifice părinților.

Fără să fi trecut vreodată prin frica de a eșua în educația copiilor tăi. Fără să fi simțit vreodată bucuria adusă de zâmbetul propriului copil.

Sau fără să fi simțit nervii, furia, și toate sentimentele de revoltă pe care le trezește în tine un copil care nu vrea să facă ceea ce este bine pentru el.

Responsabilitățile tale vor fi:

Să scrii texte pentru email-uri care sunt deschise de minimum 20% din lista noastră de abonați;

Să scrii scripturi pentru video-uri care să convingă părinții să investească în educația lor ca părinți și să ofere o educație extraordinară copilului lor;

Să scrii texte pentru squeeze page-uri care să convingă oamenii care încă nu au auzit de noi să ne lase adresa lor de email pentru a-i ajuta pe viitor;

Să scrii landing page-uri și pagini de vânzare care au ca scop să ducă un părinte de la: “hmm… asta este interesant” la “trebuie să urmez acest program și să îi ofer copilului meu cele mai bune șanse în această viață”.

2. Alături de cine vei lucra și de ce e fain să lucrezi la noi în echipă

Poți lucra în biroul de la Cluj sau poți lucra de acasă, atâta timp cât respecți întâlnirea zilnică.

Liderul tău și persoana cu care vei lucra îndeaproape este Ștefan Irimia. Este expert în internet marketing și partenerul meu de business.

Acum 14 ani a creat revistele de benzi desenate Media Kinder, care s-au vândut în zeci de mii de exemplare, a ținut primele cursuri în România despre cum să faci business online și a ajutat la creșterea brandurilor celor mai renumiți traineri români.

Așa că, dacă îți place să faci lucrurile să se întâmple, cu siguranță te vei înțelege bine cu Ștefan și cu toată echipa.

(echipa All About Parenting la întâlnirea trimestrială de la Cluj, Aprilie 2019)

Modalitatea în care noi facem lucrurile în echipa noastră…

…este de a ne întâlni cu toții la fiecare 3 luni să celebrăm reușitele din ultima perioadă, să analizăm ce s-a întâmplat în ultimele 90 de zile și să ne stabilim obiectivele pentru următorul trimestru, pentru a putea să ajungem la și mai mulți părinți și să ajutăm și mai mulți copii.

Apoi, fiecare echipă, inclusiv a ta, susține o întâlnire zilnică în fiecare dimineață pentru a-și stabili prioritățile și pentru a se asigura că lucrurile merg în direcția aleasă.

Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipă. În rest, fiecare se organizează cum dorește, atâta timp cât se ating rezultatele. Nu vei avea parte de ședințe idioate la 9 seara, nu o să te sune nimeni în concediu să îți ceară să lucrezi în timp ce tu vrei să te relaxezi cu familia și nu ai șefi, ci ai colegi și parteneri. Cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat.

3. Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung

Povestea Parentingului, pentru mine, a început acum 10 ani, odată cu prima certificare internațională ca Expert în Parenting.

În acel moment nu exista ideea de expert în Parenting în România. Domeniul acesta era, la vremea respectivă, un pionierat, multă lume considerând că nu are nevoie să învețe cum să își crească mai bine copiii. Încă mai avem de lucrat la această percepție…

Am început fără niciun site, nu exista pagină de Facebook și nu aveam niciun produs. Tot ce aveam era un enorm bagaj de cunoștințe, despre care știam că poate să ajute.

În acest fel am făcut trecerea din zona leadership-ului în afaceri la cea a parentingului.

Începând cu același an în care s-a născut fiul meu, 2010, am oferit seminarii pentru 10-12 persoane, învăţându-i pe părinți cum să îşi rezolve problemele de zi cu zi şi cum să crească un copil independent. Workshop-urile durau două zile, întotdeauna în week-end. Îmi aduc aminte că la primul workshop pe care l-am susținut încă alăptam (în pauze).

Destul de repede am realizat că aceasta este misiunea mea și că parentingul va deveni mai mult decât o profesie, va deveni vocație. Într-un timp scurt, misiunea mea s-a conturat: să ajung la cât mai mulți părinți din România și să-i ajut, prin informații valoroase și eficiente, să aibă o relație echilibrată cu copiii lor, să-i crească conștient, în așa fel încât lumea lor de mâine să fie mai bună decât este a noastră astăzi.

Mi-am dat seama relativ repede că nu am cum să-mi îndeplinesc această misiune cu ajutorul cursurilor de weekend, că nu este suficient și că nu voi putea ajunge la toți părinții din România. Ceea ce eu voiam era să provoc o schimbare de mentalitate la nivel de țară! În plus, cele două zile de curs erau oricum insuficiente…

Mi-am pus întrebarea cum pot face să ajungă toată informația pe care eu le-o ofer părinților – mai mult, toată informația pe care eu o am, fără ca întâlnirea fizică cu mine să fie necesară? Cum pot transmite tot ceea ce știu simultan, unor sute de părinți, fiind totuși alături de ei și ajutându-i?

Așa s-a născut prima metodologie de parenting creată în România și primul program de parenting online cu durata de 10 luni, pe principiul că, așa cum sunt necesare 9 luni pentru a aduce un copil pe lume, ar fi de bun simț să înveți cel puțin tot atât timp cum să-l crești o viață.

Programul se numeşte All About Parenting şi are aproximativ 30 de video-uri scurte pentru fiecare lună. Dacă un părinte petrece aproximativ 15 minute pe zi în acest program, e ca și cum un vapor și-ar schimba zilnic direcția cu un grad în mijlocul oceanului Atlantic.

Nu ar simți nimeni, nici nu s-ar vedea… dar la final, diferența va fi la fel de mare ca între Sahara și Lisabona.

Fast-forward 4 ani…

Am ajuns de la a fi singură „pe plantație” la a lucra cu peste 30 de oameni absolut minunați.

Am întâlnit direct, în ultimii 5 ani, aproape 50.000 de părinți la seminariile pe care le-am oferit gratuit în aproape toate județele din țară.

Avem peste 200.000 de părinți români care ne citesc săptămânal e-mail-urile sau ne urmăresc pe Facebook și încă peste 10.000 de părinți care au parcurs programul online All About Parenting pentru a-și crește diferit copiii.

Dar asta nu este de ajuns…

Vrem ca în 10 ani, 270.000 de români să vadă cel puțin un program de parenting, fiindcă, dacă reușim acest lucru,țara noastră și a copiilor noștri va arăta altfel!

Vrem ca următoarea generație de adulți să fie crescută cu stimă de sine și nu cu rușine.

Copiii vin pe lume ca un mare dar, iar noi avem responsabilitatea să îi creștem echilibrați. De aceea, ne-am dori să schimbăm mentalitatea conform căreia nu ai de ce să înveți să devii un părinte mai bun. În România, un procent foarte mare de copii încă sunt bătuți acasă. Încă mulți copii au stima de sine foarte scăzută. Încă nu suntem suficient de responsabili nici față de noi înșine, nici față de alții.

Așadar, vrem să facem ca în România (și nu numai), părinților să li se pară la fel de firesc să învețe despre relaţia dintre părinţi şi copii (parenting) cum li se pare firesc să facă școala de șoferi, înainte de a se urca la volanul unei mașini.

Această învățare a început pentru mine înainte de a veni pe lume fiul meu, Amos. Dar acum nu mai este despre mine, ci este despre o metodologie, acest „know how” pe care l-am creat (și pe care îl creez în continuare) și despre cum ajunge el să ajute cât mai multe familii.

A devenit despre copilul tău, despre copiii tuturor părinților din România și nu numai.

De asta avem noi nevoie de tine. Să faci să se întâmple lucruri aparent mici, dar care influențează proiecte foarte mari.

Dar nu vrem să pierdem timpul tău și timpul nostru, ci vrem să ne asigurăm că înțelegi foarte bine ce tip de om căutăm.

Căutăm un copywriter avansat…

4. Deci, NU aplica dacă…

nu știi să folosești metafore și comparații ca să faci oamenii să înțeleagă ușor concepte complexe;

nu știi să faci diferența între features și benefits;

nu știi cine sunt Ogilvy, Bencivenga, Hopkins, Frank Kern sau Dan Kennedy;

ai scris eseuri și rezumate și crezi că asta te face un bun copywriter;

nu ai scris landing page-uri de vânzare, scripturi de video-uri, campanii de email sau squeeze page-uri;

nu ai o structură clară pentru ce trebuie să conțină un landing page, un video de vânzare sau un squeeze page;

în procesul tău de copywriting pentru un landing page nu ai grijă să rezolvi obiecțiile înainte de a încheia;

nu știi să faci un wireframe prin care să explici designer-ului ce imagini trebuie puse și unde;

nu știi să creezi avatarul unui cititor sau nu știi ce înseamnă asta;

folosești fraze lungi și nu știi să te exprimi în propoziții scurte;

textele tale au paragrafe mai lungi de 5 rânduri;

nu știi ce este un “one liner;

și, nu în ultimul rând, nu aplica dacă nu ești părinte.

Din nou… noi nu suntem o corporație și nici nu dorim să devenim una. Suntem o echipă de oameni extrem de buni în ceea ce fac, și care au un singur scop: să ajute părinții să devină extraordinari pentru copiii lor.

Așa că, avem nevoie de un copywriter extraordinar în echipa noastră…

…și dacă încă ești cu mine, dacă bifezi toate lucrurile de care am vorbit mai devreme și dacă vrei să contribui la o nouă generație de părinți care își cresc copiii altfel, atunci uite ce ai de făcut ca să aplici pentru acest rol:

1) dă click pe linkul de mai jos și completează formularul de acolo;

2) dacă toate lucrurile sunt ok, trecem la următorul pas unde vom avea întrebări mai detaliate;

3) dacă și acolo suntem ok atunci trecem la pasul următor să ne cunoaștem;

4) dacă și acolo suntem ok, cu siguranță vom găsi o soluție de remunerație care să ne pună pe aceeași pagină și să putem să lucrăm împreună.

Așadar, dacă bifezi toate punctele enumerate anterior, te invit să aplici pentru că abia aștept să te cunosc!

 

P.S "Se oferă recompensă!" :))

Recomandă o persoană pe care o consideri potrivită pentru acest rol, iar noi îți răsplătim ajutorul. Dacă angajăm această persoană, tu vei primi un comision de 1000 de lei.

Fără glumă...

Am plăti oricum o sumă de bani unei agenții de recrutare - de aceea cred că e mai bine ca această sumă să meargă către cineva din comunitatea părinților care ne urmăresc.

Până acum am plătit cu drag de 10 ori câte 1000 de lei și sper să se întâmple din nou cât mai curând.

© 2020 All About Parenting. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii