Cautam un Expert in Copywriting care sa “vorbeasca” pe limba parintilor

Salut,

Numele meu este Urania Cremene, autoarea AAP, și am nevoie de un coleg nou care să vorbească pe limba părinților în numele meu.

Ești un copywriter pasionat de landing page-uri, squeeze page-uri, headlines și subiecte de email care au deschidere mai mare de 50%? Vrei să contribui la formarea unei noi generații de părinți, care își cresc copiii altfel, și vrei să lucrezi împreună cu alți 20 de oameni extraordinari, care au făcut ca de la niciun părinte care să urmeze un program de parenting în România să avem acum o comunitate de 5.000 de părinți coștienți? Dacă da, atunci acest anunț este pentru tine.

Iata despre CE urmeaza sa iti vorbesc aici:

1. Ce tip de copywriter căutăm și cum vei contribui la schimbarea României și poate chiar mai mult;

2. Ce avem nevoie să știi, la ce avem nevoie să fii bun și care vor fi responsabilitățile tale;

3. De ce e fain să lucrezi la noi în echipă;

4. În fața cui vei răspunde;

5. Istoricul nostru și care e scopul pe termen lung; 6. De ce să nu aplici la noi;

7. cum aplici ca să ajungi unul dintre starurile din echipa noastră.

Ce tip de copywriter căutăm și cum vei contribui la schimbarea României și poate chiar mai mult

Căutăm un senior copywriter care:

  • știe să folosească metafore și comparații ca să facă oamenii să înțeleagă ușor concepte complexe;
  • știe să facă diferența între ‘features’ și ‘benefits’;
  • știe cine sunt Ogilvy, Bencivenga, Hopkins, Frank Kern si Dan Kennedy;
  • a scris landing page-uri de vânzare, scripturi de videouri, campanii de email sau squeeze page-uri;
  • Permite-mi să repet asta: căutăm un copywriter care are deja experiență solidă în online, ai lucrat cu landing page-uri, scripuri de video, campanii de email și așa mai departe;
  • are o structură clară pentru ce trebuie să conțină un landing page, un video de vânzare sau un squeeze page;
  • are grijă ca în procesul său de copywriting pentru un landing page să rezolve obiecțiile înainte de a încheia mesajul;
  • știe să facă un wireframe pentru a explica designerului ce imagini și unde trebuie puse;
  • știe să creeze avatarul unui cititor și știe să scrie conversațional către acel avatar;
  • știe să se exprime în scris cu propoziții, în loc de fraze lungi;
  • cunoaște foarte bine gramatica limbii române și are un vocabular bogat;
  • știe să facă research sau să ia interviuri experților pentru a înțelege conceptele despre care trebuie să le vorbească altora.

Și, nu in ultimul rand, e vital să fii părinte.

Credem că este greu să scrii pentru părinți fără să fi fost vreodată încercat de emoțiile și sentimentele specifice părinților.

Fără să fi trecut vreodată prin frica de a eșua în educația copiilor tăi. Fără să fi simțit vreodată bucuria adusă de zâmbetul propriului copil.

Sau fără să fi simțit nervii, furia, și toate sentimentele de revoltă pe care le trezește în tine un copil care nu vrea să facă ceea ce este bine pentru el.

Responsabilitățile tale vor fi:

  • Să scrii texte pentru email-uri care sunt deschise de minimum 20% din lista noastră de abonați;
  • Să scrii scripturi pentru video-uri care să convingă părinții să investească în educația lor ca părinți și să ofere o educație extraordinară copilului lor;
  • Să scrii texte pentru squeeze page-uri care să convingă oamenii care încă nu au auzit de noi să ne lase adresa lor de email pentru a-i ajuta pe viitor;
  • Să scrii landing page-uri și pagini de vânzare care au ca scop să ducă un părinte de la: “hmm… asta este interesant” la “trebuie să urmez acest program și să îi ofer copilului meu cele mai bune șanse în această viață”.

Poți lucra în biroul de la Cluj sau poți lucra de acasă, atâta timp cât respecți întâlnirea zilnică.

Persoana cu care vei lucra îndeaproape va fi Ștefan Irimia.

Ștefan este expert în internet marketing și partenerul meu de business.

A creat revistele de benzi desenate Media Kinder care s-au vândut în zeci de mii de exemplare, a ținut primele cursuri în România despre cum să faci un business online și a ajutat la creșterea brandurilor celor mai renumiți traineri români.

De ce e fabulos să lucrezi la noi în echipă

Povestea Parentingului pentru mine a început acum 8 ani, o dată cu prima certificare internațională ca Expert în Parenting. În acel moment nu exista ideea de expert în Parenting la noi în țară, domeniul acesta era încă un pionierat și multă lume credea că nu are nevoie să învețe cum să își crească copiii mai bine. Încă mai avem de lucrat la această percepție…

Atunci nu aveam niciun abonat, nu exista pagina de Facebook și nu aveam un produs dedicat părinților.

Tot ce aveam era un bagaj de cunoștințe enorm, care știam că poate să ajute mulți părinți. Din 1998, de când sunt trainer și până la acel moment, ținusem traininguri de leadership pentru midle și top manageri din mari corporații din România și alte țări din Europa, lucrând în ultimii ani pentru una dintre cele mai mari companii de training și consultanță din lume. Am observat că unii oameni aveau ceva care îi ajuta să reușească și alții NU, iar atunci am început să mă întreb ce face diferența.

Apoi, mi-am dat seama că aceleași lucruri pe care le vrea o corporație de la un manager de top, le dorește și un părinte pentru copilul lui. Și anume, stima de sine, capacitatea de a lua decizii pe propriile-i picioare, puterea de a-și rezolva singur problemele sau abilitatea de a-și comunica emoțiile. Asta pentru a numi doar câteva…

Și așa am făcut trecerea din zona leadershipului în afaceri în zona Parentingului.

Am inceput mic, prin a oferi seminarii către 10-12 persoane și a-i învăța cum să rezolve problemele de zi cu zi și să crească un copil independent. Workshopuri de 2 zile, mereu în weekend-uri.

Apoi, mi-am dat seama că asta nu e suficient și în acest felnnu o pot ajunge la toți părinții din România. Ceea ce eu voiam, era să provoc o schimbare de mentalitate la nivel de țară. În plus, cele două zile de curs erau oricum insuficiente…

Așa că am decis să facem un produs și am înregistrat un mega program online pe durata a 9 luni – pe principiul că dacă natura a hotărât că e nevoie de 9 luni ca să aduci un copil pe lume, ar fi de bun simț să înveți tot atât timp cum să îl crești o viață.

Este un program complet cu aproximativ 30 de videouri scurte în fiecare lună și, dacă un părinte petrece 15 minute pe zi în acest program, e ca și cum un vapor și-ar schimba zilnic direcția cu un grad în mijlocul oceanului Atlantic. Nu ar simti nimeni, nici nu s-ar vedea… dar la final, diferenta va fi la fel de mare ca între Sahara și Lisabona.

Am decis atunci să folosim online marketingul ca și tool de promovare a acestui produs pentru a ajunge la cât mai mulți părinți.

Fast-forward 4 ani…

Am ajuns de la a fi singură în această misiune la a lucra cu 20 de oameni minunați.

Am întâlnit direct peste 27.000 de părinți la seminariile pe care le-am oferit gratuit în aproape toate județele din țară în ultimii 3 ani.

Avem peste 100.000 de romani care ne citesc săptămânal mailurile sau ce comunicăm pe Facebook și alți peste 6.000 de părinți care au parcurs programul online All About Parenting pentru a crește copiii altfel.

Dar asta nu e de ajuns…

Vrem ca în următorii 10 ani, 270.000 de români să vadă cel puțin un program de parenting pentru ca dacă reușim asta… țara noastră și a copiilor nostri o să arate altfel!

Vrem ca următoarea generație de adulți să fie crescută cu stimă de sine și nu cu rușine.

Copiii vin pe lume ca un mare dar, iar noi avem responsabilitatea să îi creștem echilibrați, în așa fel încât să ajungă cea mai bună varianta a lor! Copiii au nevoie de cea mai buna varianta de părinți, care putem noi să fim… de aceea, vrem ca a învăța parenting să devină la fel de firesc cum e să faci școala de șoferi înainte să te urci la volan.

Deja nu mai este despre mine-trainerul, ci este despre o metodologie, acest know how pe care l-am creat (și pe care-l creez în continuare) și despre cum ajunge el să ajute cât mai multe familii.

De aceea avem nevoie de tine.

Modalitatea în care noi facem lucrurile în echipa noastră

Ne întâlnim cu toții la fiecare 3 luni să celebrăm reușitele din ultima vreme, să analizăm ce s-a întâmplat în ultimele 90 de zile și ne stabilim obiective pentru urmatorul trimestru pentru cum putem să ajungem la și mai mulți părinți, cum putem să ajutăm și mai mulți copii.

Apoi, fiecare echipă, inclusiv a ta, susține o întâlnire zilnică în fiecare dimineață pentru a-și stabili prioritățile și pentru a se asigura că lucrurile merg în direcția aleasă. Acestea sunt singurele lucruri fixe de la noi din echipă; în rest, fiecare se organizează cum vrea, atâta timp cât se ating rezultatele… nu o să ai parte de ședințe idioate la 9 seara, nu o să te sune cineva în concediu să îți ceară să lucrezi în timp ce tu vrei să te relaxezi cu familia și nu ai șefi, ai colegi și parteneri; cei din echipa noastră lucrează responsabil, independent, asumat.

Dar, nu vrem să pierdem timpul tău și timpul nostru și vrem să ne asiguram că înțelegi foarte bine ce tip de om căutăm.

Căutăm un copywriter avansat…

Deci, nu aplica dacă:

  • nu știi să folosești metafore și comparații ca să faci oamenii să înțeleagă ușor concepte complexe;
  • nu știi să faci diferența între features și benefits;
  • nu știi cine sunt Ogilvy, Bencivenga, Hopkins, Frank Kern sau Dan Kennedy;
  • ai scris esee și rezumate și crezi că asta te face un bun copywriter;
  • nu ai scris landing pageuri de vânzare, scripturi de videouri, campanii de email sau squeeze page-uri;
  • nu ai o structură clară pentru ce trebuie să conțină un landing page, un video de vânzare sau un squeeze page;
  • în procesul tău de copywriting pentru un landing page nu ai grijă să rezolvi obiecțiile înainte de a încheia;
  • nu știi să faci un wireframe prin care să explici designerului ce imagini trebuie puse și unde;
  • nu știi să creezi avatarul unui cititor sau nu știi ce înseamnă asta;
  • folosești fraze lungi și nu știi să te exprimi în propoziții scurte;
  • textele tale au paragrafe mai lungi de 5 rânduri;
  • nu știi ce este un “one liner;
  • și, nu în ultimul rând, nu aplica dacă nu ești părinte.

Din nou… noi nu suntem o corporație și nici nu dorim să devenim una. Suntem o echipă de oameni extrem de buni în ceea ce fac, și care au un singur scop: să ajute părinții să devină extraordinari pentru copiii lor.

Așa că, avem nevoie de un copywriter extraordinar în echipa noastră…

…și dacă încă ești cu mine, dacă bifezi toate lucrurile de care am vorbit mai devreme și dacă vrei să contribui la o nouă generație de părinți care își cresc copiii altfel, atunci uite ce ai de făcut ca să aplici pentru acest job:

1) dă click pe linkul de mai jos și completează formularul de acolo

2) dacă toate lucrurile sunt ok, trecem la următorul pas unde vom avea întrebări mai detaliate

3) dacă și acolo suntem ok atunci trecem la pasul următor să ne cunoaștem

4) dacă și acolo suntem ok, cu siguranță vom găsi o soluție de remunerație care să ne pună pe aceeași pagină și să putem să lucrăm împreună

5) Așa că, dacă bifezi toate punctele enumerate anterior, te invit să aplici pentru că abia aștept să te cunosc!

© 2018 Bloomanity. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii