Căutăm Customer Care Assistant obsedat de Inbox Zero 🙂
Salut, mă bucur că te interesează job-ul pe care îl avem de oferit. 🙂
Dar, ca să nu îți pierdem timpul și să nu fii nevoită să citești un anunț plictisitor pentru ca apoi să îți dai seama că nu ești potrivită pentru job-ul nostru, vrem să începem cu lucrurile “nașpa”.
NU aplica dacă:
- nu îți place să vorbești la telefon
- nu ai o dicție bună și o voce clară
- nu știi să scrii repede la calculator
- nu știi să faci un cont de Gmail sau să ștergi istoricul unui browser
- nu îți place să lucrezi in echipă
Cum credem noi că ești:
Îți dorești o lume mai bună și ești dispus/ă să faci ceva pentru asta, împreună cu o echipa de oameni tineri și happy.
Ai o atitudine pozitivă și ești mereu cu zâmbetul pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta este un principiu de viață pentru noi toți.
Ești dispus/ă să înveți. Dacă nu înveți, nu crești, iar dacă nu crești, nici firma nu crește.
Te îmbraci frumos – da, imaginea noastră transmite imaginea firmei și e important.
Esti organizat/ă… foarte organizat/ă!
Îți dorești un mediu de lucru armonios, unde oamenii nu se ceartă și nici nu se uită urât unul la altul.
Ești atent/ă la detalii… foarte atent/ă!
Ești descurcăret/descurcăreață și perseverent/ă. Când ai o situație de rezolvat, nu te oprești până nu găsești soluția.
Știi să vorbești frumos la telefon și să scrii frumos (educat și corect).
Ce vei face:
Imaginează-ți urmatorul scenariu… Jobul tau este să… AJUȚI OAMENI.
Iată un exemplu concret: Are loc un seminar gratuit în care părinții invață să își crească copiii fară pedepse de la o persoană cu experiență.
Tu răspunzi prompt la e-mail-uri și telefoane. Uneori, poate chiar sute de solicitări pe zi. Acele sute de oameni sunt părinți.
O parte dintre ei vor ajunge la acest seminar pentru ca tu… le-ai dat informațiile de care aveau nevoie.
Cineva, o mamă sau un tată, iși va crește copilul mai bine, de azi înainte. Acel copil nu va ști niciodată că tu exiști.
Dar noi vom ști că TU ești ZÂNA LUI BUNĂ! 🙂
Dacă îți dorești să pui talentul tău intr-o muncă plină de SEMNIFICAȚIE, să te DEZVOLȚI cum n-ai mai facut-o pană acum și să fii APRECIATĂ pe masura efortului tău, atunci vezi mai jos ce așteptări avem de la tine:
- Să expediezi colete și cadouri clienților prin curier rapid sau prin poștă.
- Să lucrezi organizat, curat și ordonat.
- Să oferi suport persoanelor care nu stiu sa folosească platformele online ale programului.
- Să răspunzi la telefoane și la e-mailuri intr-un timp cât mai scurt pentru că suntem in secolul vitezei.
- Să fii atentă la detalii, dar și rapidă.
- Să scrii și să comunici corect.
- Să rezolvi problemele clienților și să îi ajuți să transforme nemulțumirea în mulțumire.
- Să acționezi în așa fel încat cel puțin un client pe săptămână să spună “Uau!” dupa ce a vorbit cu tine.
Valorile Companiei:
- Contribui să fac viața mai bună astăzi.
- Îmi extind sfera de înțelegere a mea și a celorlalți.
- Sunt prosper pentru că ofer din ce în ce mai multă valoare.
- Vorbesc sincer, cu rațiune, din cap și din inimă.
- Mă mențin sănătos și energic.
- Creez lucruri frumoase pe care oamenii le vor folosi cu ușurință.
Către cine vei răspunde direct:
Customer Care Manager
Cum aplici pentru Job?
Nu ne contacta pe această pagina.
Te rog sa ne trimiți un e-mail la adresa recrutare@bloomanity.com cu subiectul: Aplicație pentru Customer Care Assistant. Luăm in considerare DOAR aplicațiile care ajung pe recrutare@bloomanity.com.
Te rog să ne scrii in acel e-mail urmatoarele:
1. Top 3 motive pentru care ar trebui să fim colegi 🙂
2. Top 3 cărți pe care le-ai citit in ultima perioadă și care au avut un impact pozitiv asupra ta
3. Link-ul către profilul tău de Facebook
Dacă e-mailul tău nu conține răspunsul la toate cerințele de mai sus, aplicația ta nu va fi luată în considerare.
Așteptăm e-mailul tău pana in 15 Martie 2019, ora 17.30.
N.B. : Anunțul este valabil pentru Cluj-Napoca.
E-mail: recrutare@bloomanity.com