Căutăm coleg/ă pentru Customer Service

Salut, mă bucur că te interesează job-ul pe care ți-l oferim.

Dar, ca să nu îți pierdem timpul și să nu fii nevoit/ă să citești un anunț plictisitor pentru ca apoi să îți dai seama că nu ești potrivit/ă pentru job-ul nostru, vrem să începem cu lucrurile “nașpa”.

Nu aplica dacă:

– Nu ai răbdare să vorbești la telefon

– Nu ai o dicție bună

– Nu știi să tastezi rapid la calculator

– Nu îți place să lucrezi în echipă

– Nu ai răbdare să reduci la 0 Inbox-ul din e-mail-ul tău

Cum credem noi că ești

– Îți dorești o lume mai bună și ești dispus/ă să faci ceva pentru asta, împreună cu o echipă de oameni tineri și happy.

– Ai o atitudine pozitivă și ești mereu cu zâmbetul pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta este un principiu de viață pentru noi toți.

– Ești dispus/ă să înveți. Dacă nu înveți, nu crești, iar dacă nu crești, nici compania
nu crește.

– Te îmbraci frumos – da, imaginea noastră transmite imaginea companiei și e important.

– Esti organizat/ă… foarte organizat/ă!

– Îți dorești un mediu de lucru armonios, unde oamenii nu se ceartă și nici nu se uită urât unul la altul.

– Ești atent/ă la detalii… foarte atent/ă!

– Ești descurcăret/descurcăreață și perseverent/ă. Când ai o situație de rezolvat, nu te oprești până nu găsești soluția.

– Știi să vorbești frumos la telefon și să scrii frumos (educat și corect).

Ce vei face

Imaginează-ți următorul scenariu:

Jobul tău este să… AJUȚI OAMENI.

Iată un exemplu concret:

Ești într-o discuție la telefon cu un client care îți pune pe tavă toate provocările care îi dau bătăi de cap cu al său copil. Te-ai prins: ai de-a face cu părinți. 🙂

Tu asculți atent toate detaliile. Apoi știi exact ce întrebări să îi adresezi ca să înțelegi cauzele din spatele comportamentelor negative ale copilului său.

Aceste întrebări vor deschide apetitul părintelui de a ți se destăinui și înțelegi că fiecare minut cu el la telefon te ajută să îi oferi exact soluția de care are nevoie.

Cu ajutorul tău, cineva, o mamă sau un tată, își va crește copilul mai bine, de azi înainte. Acel copil nu va ști niciodată că tu exiști.

Dar noi vom ști că TU ești ZÂNA/ ZÂNUL LUI BUN/Ă! 

Dacă îți dorești să pui talentul tău într-o muncă plină de SEMNIFICAȚIE, să te DEZVOLȚI cum n-ai mai făcut-o până acum și să fii APRECIAT/Ă pe măsura efortului tău, atunci vezi mai jos ce așteptări avem de la tine:

– Să stăpânești la un nivel superior cele 3 abilități esențiale în vânzare:  să asculți, să adresezi întrebări și să fii flexibil/ă;

– Să te automotivezi constant și să îți dorești să crești – să ai acea ‘sete’ de rezultate, de performanță;

– Să fii capabil/ă să urmezi un proces de vânzare sau să livrezi un script – noi credem că fără un sistem în spate nu pot exista vânzări de top și vânzători de succes;

– Să știi să extragi beneficiile din caracteristicile unui produs, astfel încât să poți vinde pe nevoile clienților
– Să lucrezi organizat, curat și ordonat;

– Să oferi suport persoanelor care nu știu să folosească platformele online ale programelor;

– Să răspunzi la telefoane și la e-mailuri ăntr-un timp cât mai scurt pentru că suntem în secolul vitezei;

– Să fii atent/ă la detalii, dar și rapid/ă;

– Să scrii și să comunici corect;

– Să rezolvi problemele clienților și să îi ajuți să transforme nemulțumirea în mulțumire;

– Să acționezi în așa fel încat cel puțin un client pe săptămână să spună “Uau!” după ce a vorbit cu tine.

Valorile Companiei

– Contribui să fac viața mai bună astăzi.

– Îmi extind sfera de înțelegere a mea și a celorlalți.

– Sunt prosper pentru că ofer din ce în ce mai multă valoare.

– Vorbesc sincer, cu rațiune, din cap și din inimă.

– Mă mențin sănătos și energic.

– Creez lucruri frumoase pe care oamenii le vor folosi cu ușurință.

Către cine vei răspunde direct

Customer Care Manager

Cum aplici pentru Job?

Nu ne contacta pe această pagină!

Te rog să ne trimiți un e-mail la adresa recrutare@bloomanity.com cu subiectul: Aplicație pentru Vânzări și Suport. Luăm in considerare DOAR aplicațiile care ajung pe recrutare@bloomanity.com.

Te rog să ne scrii în acel e-mail următoarele:

1. Top 3 cărți pe care le-ai citit în ultima perioadă și care au avut un impact pozitiv asupra ta.
2. Link-ul către profilul tău de Facebook.

Dacă e-mailul tău nu conține răspunsul la toate cerințele de mai sus, aplicația ta nu va fi luată în considerare.

Așteptăm e-mailul tău pana în 9 Noiembrie 2018, ora 17.30.
IMPORTANT: Anunțul este valabil pentru Cluj-Napoca.
E-mail: recrutare@bloomanity.com

P.S. Dacă, totuși, Job-ul nu ți se potrivește, dar cunoști prieteni care se regăsesc cerințelor de mai sus, dă te rog un Share și fă-le ziua mai bună! 🙂

© 2018 Bloomanity. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii