Căutăm Business Development Manager cu experiență de lucru în alte țări și cu background de marketing online

Dacă ești un Business Development Manager care a dezvoltat businessuri în alte țări (în special piețe ca cele din UK, US sau Canada) și cunoști bine zona de marketing online, atunci acest mesaj este pentru tine.

Iar dacă nu ești colaboratorul pe care îl căutăm… poți câștiga €500 dacă ne recomanzi omul care va ajunge colaboratorul nostru! Citește tot mesajul pentru a afla cum.

Povestea noastră și cum a evoluat All About Parenting în timp

Numele meu este Urania Cremene, iar povestea All About Parenting pentru mine a început acum mai bine de 10 ani, odată cu prima certificare internațională ca Expert în Parenting.

În acel moment nu exista ideea de expert în Parenting în România. Domeniul acesta era, la vremea respectivă, un pionierat, multă lume considerând că nu are nevoie să învețe cum să își crească mai bine copiii. Încă mai avem de lucrat la această percepție…

Începând cu același an în care s-a născut fiul meu, 2010, am oferit seminarii pentru 10-12 persoane, învățându-i pe părinți cum să își rezolve problemele de zi cu zi şi cum să crească un copil independent. Workshop-urile durau două zile, întotdeauna în week-end. Îmi aduc aminte că la primul workshop pe care l-am susținut încă alăptam (în pauze).

Destul de repede am realizat că aceasta este misiunea mea și că parentingul va deveni mai mult decât o profesie, va deveni vocație. Într-un timp scurt, misiunea mea s-a conturat: să ajung la cât mai mulți părinți din România și să-i ajut, prin informații valoroase și eficiente, să aibă o relație echilibrată cu copiii lor, să-i crească conștient, în așa fel încât lumea lor de mâine să fie mai bună decât este a noastră astăzi.

Așa s-a născut prima metodologie de parenting creată în România și primul program de parenting online cu durata de 10 luni, pe principiul că, așa cum sunt necesare 9 luni pentru a aduce un copil pe lume, ar fi de bun simț să înveți cel puțin tot atât timp cum să îl crești o viață.

În 4 ani, am ajuns de la a fi singură „pe plantație” la a lucra cu peste 30 de oameni absolut minunați. În prezent, echipa All About Parenting numără aproape 50 de persoane, 7 naționalități diferite, 4 limbi în care suntem prezenți și clienți din întreaga lume. 

Împreună cu ceilalți traineri All About Parenting am întâlnit în ultimii 3 ani peste 250.000 de părinți care au participat la seminariile pe care le-am oferit gratuit online și offline.

În prezent, avem peste 300.000 de părinți care ne citesc săptămânal e-mail-urile sau ne urmăresc pe Facebook și încă peste 15.000 de părinți care au parcurs programul online All About Parenting pentru a-și crește diferit copiii.

Însă, poate cel mai satisfăcător lucru în dezvoltarea All About Parenting ca organizație este să vedem că ceva creat în România este apreciat peste hotare și schimbă viețile altor părinți care nu vorbesc limba română. Polonezi, englezi, canadieni, britanici, germani, ruși și, nu în ultimul rând, azeri.

Acum 2 ani am făcut “un test” să vedem dacă putem replica ceea ce am realizat în România în altă țară. Am ales Polonia. Pentru că nimeni din echipa noastră nu înțelegea nicio propoziție în poloneză, a trebuit să creăm o echipă nouă în Polonia și să ne bazăm 100% pe ei. Lucrurile au mers greu la început, dar am reușit și în prezent avem peste 1.000 de clienți All About Parenting în Polonia și o echipă de 8 persoane.

Anul trecut am tradus, filmat și editat programul All About Parenting în engleză și rusă. Iar în acest an vrem să dezvoltăm echipa în țările vorbitoare de engleză și rusă.

Iată aici un exemplu de video din All About Parenting în limba engleză.

Ce vrem să realizăm în viitor la All About Parenting

Deși pare că avem realizări notabile, ceea ce am făcut până acum este foarte puțin față de ceea ce vrem să realizăm în următorii 10 ani.

În următorii 3 ani vrem să fim prezenți în peste 30 de țări. Suntem conștienți că este un obiectiv un pic nebun pentru o echipă mică ca a noastră, dar asta ne entuziasmează și mai mult.

Viziunea noastră este să inspirăm o „masă critică” de părinți din toată lumea, care aleg să învețe cu All About Parenting și apoi inspiră alți părinți la rândul lor.

Din păcate, nu învățăm la școală acele lucruri de care avem nevoie în viața de zi cu zi. Și așa am ajuns să credem că nu e nevoie sau că nu e normal să înveți despre cum să crești un copil împlinit.

Nimic nu impactează la fel de mult viața fiecăruia dintre noi, în general, ca relația dintre părinți și copii (parenting). De aceea, am ales să facem din asta misiunea echipei noastre.

Vrem să facem ca, în cât mai multe țări, părinților să li se pară la fel de firesc să învețe despre relaţia dintre părinţi şi copii (parenting), cum li se pare firesc să facă școala de șoferi, înainte de a se urca la volanul unei mașini.

Credem că e nedrept să învățăm mai mult pentru a conduce mașina decât pentru a educa un copil, un viitor adult.

Vrem să schimbăm acest lucru, la nivel de mentalitate colectivă.

Și de aceea avem nevoie de tine.

Căutăm un Business Development Manager care să ne ajute să dezvoltăm All About Parenting în țările de mai jos în următorul an (2021-2022):

  1. Polonia
  2. Azerbaijan
  3. UK
  4. US
  5. Canada
  6. Irlanda
  7. Germania
  8. Rusia
  9. Ucraina
  10. Belarus
  11. Africa de Sud
  12. Australia
  13. Noua Zeelanda

În 2022 și 2023, vrem să ajungem în și mai multe țări. Ordinea e încă provizorie, dar e un bun început pentru a avea o idee încotro mergem.

  1. Franta
  2. Spania
  3. Italia
  4. Portugalia
  5. Ungaria
  6. Bulgaria
  7. Turcia
  8. Lituania
  9. Olanda
  10. Belgia
  11. Cehia
  12. Argentina
  13. Mexic
  14. Brazilia
  15. India
  16. China
  17. Japonia
  18. Coreea de Sud
  19. Taiwan
  20. Pakistan
  21. Grecia
  22. Norvegia
  23. Suedia
  24. Finlanda

Desigur, asta nu este o muncă pentru o singură persoană, ci pentru o echipă în continuă creștere. Un Business Development Manager se va putea ocupa de una sau mai multe țări în funcție de experiența și abilitățile pe care le are.

Despre tine

Persoana pe care o căutăm a mai făcut deja lucruri similare, adică a dezvoltat businessuri în alte țări și cunoaște bine cultura și limba țărilor de care se va ocupa. Are rezultate remarcabile și poate oferi referințe care să confirme aceste rezultate.

Strategia noastră de business se bazează foarte mult pe marketing online. De aceea avem nevoie să ai o bună înțelegere a ceea ce înseamnă marketingul digital și să fii familiar cu softuri online de autoresponder, publicitate online, construit pagini web, editare foto-video etc. 

Cel mai probabil nu vei folosi tu aceste softuri, pentru că vei forma o echipă cu care vei realiza obiectivele. Dar trebuie să știi, de exemplu, cum funcționează un autoresponder, ce este posibil și ce nu, cât timp durează, ce e dificil și ce este ușor de făcut s.a.m.d. pentru că altfel va fi mult prea dificil să conduci echipa. 

Obiectivele tale vor fi simple și clare. Evident, ceea ce e simplu nu este și ușor.

Când intrăm într-o țară nouă, prima “țintă” este să ajungem la 50 de clienți noi pe lună, în fiecare lună. Deci, ne bazăm mai mult pe construirea unui sistem, care să aducă rezultate constante, decât să facem “o mare lansare”. Apropos, ai auzit vreodată de “lansarea” unui start-up de succes? Nu. 🙂

Ca să ajungem la 50 de clienți noi pe lună, vei organiza webinarii gratuite care să ofere o experiență “UAU” participanților. Aceste webinarii există deja în România – tu va trebui să le preiei și să le transferi în noua țară, prezentate de un trainer carismatic, vorbitor nativ al acelei limbi.

O mică parte dintre participanții la webinar vor dori mai mult și vor cumpăra programul All About Parenting. Evident, ca să atingi acest obiectiv, va trebui să faci niște calcule și un pic de reverse-engineering. De exemplu, dacă scopul este să ajungi la 50 de vânzări noi pe lună, atunci câți participanți trebuie să ai la fiecare webinar?! Câți înscriși trebuie să ai la fiecare webinar (pentru că, desigur, nu toți cei care se înscriu și participă)?! La câți oameni trebuie să ajungi cu publicitatea și care e bugetul necesar etc.

Al doilea lucru esențial, atunci când intrăm într-o țară nouă, este sa construiești echipa. Lucrurile mari nu se fac de unul singur. Deci, va trebui să construiești o echipă care să facă webinariile posibile în fiecare săptămână. Va trebui să recrutezi o agenție / freelancer care să facă campanii de Facebook Ads cu rezultate extraordinare, să recrutezi oameni faini de Customer Care și poate chiar și trainerul din acea țară (un fel de “clonă” a mea, poate chiar într-o variantă și mai bună :). Deci, va trebui să ai experiență în recrutare, concediere și construire de echipe.

Al treilea lucru important, atunci când intrăm într-o țară nouă, sunt procesele. Nu vrem să pierzi timp, re-inventând “apa caldă”. Vrem să iei procesele și numerele critice (KPI) care funcționează deja în România și Polonia, să le adaptezi și apoi să le transferi în noua țară.

De exemplu, la Customer Care folosim Zendesk și avem implementate aproape toate canalele de comunicare într-un singur loc (email, WhatsApp, Messenger, Facebook, Instagram) astfel încât să răspundem prompt și coerent. Numărul critic la Customer Care este 60. Adică, răspundem în mai puțin de 60 de minute la orice mesaj scris, în timpul orelor de program. E un lucru cu care ne mândrim în România și vrem să îl ducem mai departe și în alte țări în care vom avea echipe de Customer Care.

Un alt exemplu de proces este întâlnirea zilnică. Fiecare echipă se întâlnește pe Zoom în fiecare dimineață pentru 10-15 minute pentru a-și stabili prioritățile și pentru a se asigura că lucrurile merg în direcția aleasă. După aceasta întâlnire, fiecare se organizează cum dorește, atât timp cât se ating rezultatele.

Nu facem micro-management, nu ne interesează în ce loc din lume te afli, nu ne interesează la ce oră începi și la ce oră termini programul de lucru sau dacă îți iei o pauza de 2-3 ore în timpul zilei ca sa faci o plimbare cu copilul. Ce ne interesează sunt cele 3 obiective de mai sus și să ai focus (ex. să fie activitatea ta principală). 

Aș vrea să facem clar că la început vei începe de la zero. Va trebui să îți faci planul, strategia și apoi să o pui în practică pentru că nu va fi cineva care să îți spună zi de zi ce ai de făcut. Dacă nu îți place independența, va fi greu. Dar, dacă ești genul de persoană căreia îi place să aibă inițiativa, atunci este un avantaj pentru tine pentru că vei avea multă libertate de decizie

De unde știm că funcționează

Din luna Martie 2020 și până azi (deci, peste 12 luni) eu și echipa de traineri All About Parenting am susținut în România câte un webinar live în fiecare zi (da, și sâmbătă și duminică) cu minim 500 de participanți. Asta înseamnă că am avut cel mai puțin 1000 de persoane înscrise la fiecare webinar. Uneori chiar și peste 5000 la câte un singur webinar.

A fost un efort colosal pentru toată echipa să menținem comunicarea “la foc continuu”, să trimitem sute de emailuri segmentate și, desigur să facem campanii Facebook Ads. Nici nouă nu ne-a venit să credem ce am reușit să facem. Unii colegi chiar au pus poze cu arene de la Untold ca să înțelegem cam cât de mulți oameni au participat în total la webinarii.

Mai mult, am implementat aceeași strategie și în Polonia, unde nu eram cunoscuți, cu 3 webinarii pe săptămână (în prezent 5) cu aproximativ 500 de persoane înscrise la fiecare webinar. Poloneza e practic o limba din care noi, românii, nu înțelegem niciun cuvânt, pentru că nu seamănă cu franceza, engleza sau germana pe care mulți le vorbim.

Deci, echipa noastră din Polonia a reușit să ia strategia din România și să o implementeze cu succes la ei, și au obținut aproximativ aceleași rate de conversie (la înscriere, la show up rate etc) – uneori, chiar mai bune.

Asta ne dă încredere că strategia noastră funcționează și că vom reuși să o implementăm cu ajutorul persoanelor potrivite și în multe alte țări.

Cum aplici

Trimite un video colegului meu, Ștefan, (video-ul poate fi selfie realizat cu telefonul sau înregistrat pe calculator) la echipa@allaboutparenting.ro în care răspunzi la câteva întrebări:

  1. Ce experiență și ce abilități ai pentru obiectivele descrise mai sus?
  1. Ce te-a convins să aplici pentru acest rol?
  1. Cum ai aflat de acest rol?

Cu cât mai detaliate răspunsurile de la primele 2 întrebări, cu atât mai bine.

Ce urmează după ce aplici

Fiecare email de aplicare va primi un răspuns (fie el negativ sau pozitiv). Dacă răspunsul este pozitiv, te vom ruga să te programezi la un interviu online de 30 de minute. 

Dacă după acest interviu considerăm că poți fi persoana potrivită, atunci vom avea un interviu detaliat de 2 ore. Însă, e un altfel de interviu. Adică tu îi vei lua interviu lui Ștefan (CEO-ul companiei) și îi vei putea pune toate întrebările la care ai nevoie de răspunsuri. 

Apoi, îți vei construi o strategie pentru a atinge prima țintă de 50 de clienți pe lună, îți vei stabili obiectivele pentru primele 3 luni și i le vei prezenta lui Ștefan.

Dacă toate lucrurile sunt ok, veți discuta despre o ofertă atractivă de recompensare (atât o sumă lunară, cât și un “comision de succes”).

Apoi, vom pune obiectivele stabilite într-un soft de obiective și te vom ruga să le actualizezi săptămânal. Dacă performanța este cea asumată (sau aproape de cea asumată), atunci avem începutul unei prietenii pe termen lung.

Așa că, dacă bifezi toate punctele enumerate anterior, te invit să aplici pentru că abia aștept să te cunosc!

P.S. “Se oferă recompensă!” 🙂

Dacă ajungem să lucrăm cu persoana recomandată de tine, tu vei primi €500.

Am plăti oricum o sumă de bani unei agenții de recrutare - de aceea cred că e mai bine ca această sumă să meargă către cineva din comunitatea părinților care mă urmăresc.

Până acum, am plătit cu drag mai mult de 10 persoane care ne-au recomandat colegi extraordinari.

© Copyright 2021 All About Parenting

Te anunțămcând încep înscrierile

Te anunțămcând încep înscrierile

Completează datele tale și noi te vom anunța pe email

Îți mulțumesc pentru răspunsul tău! În curând te voi anunța când are loc următorul seminar. Fii cu ochii pe Inbox!