Căutăm Asistent Manager în organizare de evenimente
Creștem, ne dezvoltăm și vrem un coleg nou în echipă, așa că suntem în căutarea unui Asistent Manager în organizare de evenimente pentru sediul din Cluj-Napoca.
Dar, ca să nu îți pierdem timpul și să nu fii nevoit să citești un anunț plictisitor pentru ca apoi să îți dai seama că nu ești potrivit pentru job-ul nostru, vrem să începem cu lucrurile “nașpa”.
NU aplica dacă:
- Nu îți place să lucrezi direct cu oamenii.
- Nu esti punctual.
- Nu funcționezi bine în situații “tensionate” sau cu limită de timp.
- Nu îți place să călătorești.
- Nu ești dispus să te deplasezi – aceste evenimente se derulează în toată ţară.
- Nu îți place să conduci mașina.
Cum credem noi că ești:
Îți dorești o lume mai bună și ești dispus să faci ceva pentru asta, împreună cu o echipa de oameni tineri și happy.
Ai o atitudine pozitivă și ești mereu cu zâmbetul pe buze. Vrem doar persoane care văd partea plină a paharului, pentru că acesta este un principiu de viață pentru noi toți.
Ești dispus să înveți. Dacă nu înveți, nu crești, iar dacă nu crești, nici firma nu crește.
Te îmbraci frumos – da, imaginea noastră transmite imaginea firmei și e important.
Esti organizat… foarte organizat!
Îți dorești un mediu de lucru armonios, unde oamenii nu se ceartă și nici nu se uită urât unul la altul.
Ești atent la detalii… foarte atent!
Ești descurcăret și perseverent. Când ai o situație de rezolvat, nu te oprești până nu găsești soluția.
Știi să vorbești frumos la telefon și să scrii frumos (educat și corect).
Ești dispus să lucrezi în echipă și să îi ajuti pe ceilalți colegi.
Știi să conduci și evident, ai și permis. 😛 Din când în când o să fie nevoie să conduci atunci când pleci în deplasare.
Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, da.
Ce vei face:
Ești sprijin dedicat pentru Events Managerul echipei.
Răspunzi la e-mail-uri & telefoane
Menții legătura cu participanții la evenimente.
Pregătești materialele pentru fiecare eveniment din țară și te asiguri că ajung cu bine la destinație.
Înainte și după fiecare eveniment te ocupi să trimiți toate mailurile informative către participanți. Folosim aplicații și soft-uri “deștepte”, așa că va fi simplu să înveți ce ai de făcut. 🙂
Esti implicat în partea de vânzare a produselor noastre în cadrul evenimentelor.
Oferi suport și ești om de bază pentru Urania Cremene si echipa ei.
Ții evidenta facturilor și contractelor cu furnizorii.
Valorile Companiei:
- Contribui să fac viața mai bună astăzi.
- Îmi extind sfera de înțelegere a mea și a celorlalți.
- Sunt prosper pentru că ofer din ce în ce mai multă valoare.
- Vorbesc sincer, cu rațiune, din cap și din inimă.
- Mă mențin sănătos și energic.
- Creez lucruri frumoase pe care oamenii le vor folosi cu ușurință.
Către cine vei răspunde direct:
De când avem nevoie de tine?
Cum aplici pentru Job?
NU aplica pe acest site.
Te rog să ne trimiți un e-mail la adresa recrutare.bloomanity@gmail.com cu subiectul: Aplicație pentru asistent in organizare de evenimente.
Nu luăm în considerare nicio aplicație care este făcută pe acest site, ci doar pe cele care ajung în e-mailul recrutare.bloomanity@gmail.com
Te rog să ne scrii în e-mail următoarele:
1. Top 2 motive pentru care ar trebui să te alegem pe tine ????
2. Top 2 cărți pe care le-ai citit în ultima perioadă și care au avut un impact pozitiv asupra ta
3. Profilul tău de Facebook
Dacă e-mailul tău nu conține răspunsul la cerințele de mai sus, candidatura ta nu va fi luată în considerare.
Așteptăm e-mailul tău până în 30 Ianuarie 2019.
PS: Dă te rog un SHARE la acest anunț! Poate ai un prieten care este în căutarea unui loc de muncă atractiv. 🙂
Mulțumesc!